2 # rakennus, P5-alue Quan Shui, Ganjingzi District, Dalian, Kiina

Etusivu>Uutta>yhtiön uutiset

Yrityksemme tavoite

Aika: 2021-06-02 Osumat: 145

Jatkuvan kehityksen aikana KONSOND-yritys on vähitellen perustanut täydellisen markkinointiverkoston ja huoltopalvelujärjestelmän. Sisältää asiakkaan teknisen neuvonnan ennen myyntiä, järkeistämissuunnitelman myynnissä ja myynnin jälkeisen standardoidun palvelun sekä täydellisen täydellisen huoltotukisarjan asiakkaiden tarpeiden kattamiseksi mahdollisimman suuressa määrin. Tällä hetkellä liiketoiminnan kehityssuunta on hyvä, kotimaisten ja ulkomaisten markkinoiden vuorovaikutus on tiheää ja laadukkaita asiakasryhmiä on kehitetty.

Yhtiön tiimi uskoo vakaasti innovaatioihin, huippuosaamiseen ja laatuun. Etsimme jatkuvasti eteenpäin leikkaavan liiketoiminnan alalla tarjoamalla asiakkaille uusia, parempia ja sopivampia tuotteita ja lisäarvopalveluja ja jatkuvasti parantamalla asiakkaiden tarpeita. Konsondin yritystarkoitus ja yritysarvo on ylläpitää ammattityömiehille keskittymisen henkeä ja molemminpuolisen edun kehittämisperiaatetta, tarjota asiakkaille parasta laatua ja ammattitaitoisimpia tuotteita ja palveluita sekä saavuttaa keskinäinen tuki ja yhteinen kasvu asiakkaiden kanssa! Konsond odottaa innolla työskentelemään kanssasi paremman tulevaisuuden puolesta!

Edellinen: Kampanja 1.2714

Seuraava : Ei eristetty